pkt.pl Autoryzowany Partner MSP Google AdWords™

DiagramOd 1 października 2014 roku pkt.pl, lider na rynku usług reklamowych dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw, rozszerza swoje portfolio o profesjonalne prowadzenie promocji w wyszukiwarce Google™ w ramach programu „Autoryzowany Partner MSP Google AdWords”.

Kontakt dla mediów

Napisz do nas
Napisz do nas pr@pkt.pl

Od 1 października 2014 roku pkt.pl, lider na rynku usług reklamowych dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw, rozszerza swoje portfolio o profesjonalne prowadzenie promocji w wyszukiwarce Google™ w ramach programu „Autoryzowany Partner MSP Google AdWords”.

„Dołączenie do grona Autoryzowanych Partnerów MSP Google AdWords daje pkt.pl nowe perspektywy rozwoju. Nasi klienci, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw, pytają o skuteczną reklamę w wyszukiwarkach. Teraz będziemy mogli zaproponować im dostęp do oferty nowych technologii i platform udostępnianych przez Google a w konsekwencji jeszcze efektywniejszą realizacje planów biznesowych” – komentuje współpracę Piotr Dębski, CMO w pkt.pl

AdWords jest atrakcyjnym narzędziem do promocji małych i średnich firm, ponieważ umożliwia umieszczenie reklamy dokładnie tam, gdzie szukają ich potencjalni klienci. Jest to efektywne kosztowo rozwiązanie, dzięki któremu właściciele przedsiębiorstw z ograniczonym budżetem reklamowym mają możliwość konkurowania z większymi graczami.

„Do grona Autoryzowanych Partnerów MSP przyjmujemy firmy o odpowiednim potencjale. Wierzymy, że współpraca z Google jako Autoryzowany Partner MSP Google AdWords otwiera nowe perspektywy reklamowe i rozwojowe w branży MSP ”– podsumowuje Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor biznesowy Google na Polskę.

Google i Google AdWords są zastrzeżonymi znakami towarowymi Google Inc